2013/01/12

Synttärit!!

Ja taas on vuosi kulunut! Huh, miten musta tuntuu että vastahan tää alotettiin, ja nyt me ollaan bloggailtu jo kahden vuoden ajan.. Tää vuosi on ollut blogin kannalta aivan mahtava, teitä ihania lukijoita kun on tullut juurikin tän vuoden aikana hirmu paljon lisää! Kiitos kuuluu siis teille, kun ootte jaksaneet seurailla:) Kommentteja on myös alkanut tulla paljon enemmän, ja se on aivan mahtavaa, lisää vaan!

Tää postaus on nyt samantyyppinen kuin viime vuoden synttäripostaus, eli ihan liikaa ällöjä kuvia sekalaisessa järjestyksessä tän blogivuoden varrelta! Kaikki hienot bloggaajat järjestää arvontoja tai tekee jonkun järkevän vuosikatsauksen, mut me vaan heitetään tänne ne kaikista randomeimmat ja hirveimmät kuvat:D Ei, tässä postauksessa ei ole mitään järkeä eikä varmaan mitään kiinnostavaakaan. Lukekaa jos on tosi tylsää:D Nii ja näistä kuvista varmaan 99% on otettu mun tai Tean puhelimilla, niin älkää ihmetelkö laatua!

Ainii vielä, lupasin linkkaa sen haastattelun nettiversion. Täältä löytyy!

Otin näköjään empusta mallia ja nukahdin myös, onha tää meikkaus sen verran raskasta.. Kuvien ottamisen jälkeen tosin!
Päättäreitä
Oon tosiaan yrittäny opetella muokkaan kuvia meidän ikivanhan koneen ikivanhalla photoshopilla, ja mm. tämmöstä tuhoa oon saanu aikaseks:D
Munapäät
Kolme kättä???
Se nukkuu aina ja joka paikassa...
Yäk:D:D:D se oli kai jotain keksiä
Siipien rakentelua bp-kisoja varten! Nehän tehtiin tosiaan sälekaihtimista:D
Tästä näätte painajaisia ens yönä.
Empulla oli näköjään jo pienenä Elmeri-taipumuksia:D Jos ette tiedä kuka Elmeri on, menkää heti tänne.
Empulla on semmonen ongelma, että se ei osaa ottaa itestään kuvaa:D Olin tuolloin harjotellu sitä bodypainting-työtä, ja käskin sen ite ottaa kuvan itestään kun mulla oli muuta tekemistä. Se poseeras ja katto itteään kamerasta (siis semmosesta iPhonen peilikamerasta) ainakin vartin, kunnes sitten viimein sai otettua yhden kuvan!! Ja joo, se oli toi ylempi. Huomasin että siitä touhusta ei tullut mitään ja sanoin että jos mä sitte kuitenkin otan ne kuvat. Otin puhelimen käteen ja sekunnissa tuo poseeras jo täydellisesti ja kuvista tuli hyviä:D Emppu on kyllä ainoa ihminen jonka tunnen, josta saa täydellisiä kuvia jonkun muun kuvatessa mutta joka ei itse osaa ottaa minkäänlaista kuvaa itsestään:D

Onko tuttuja meikkejä?;) Mä testaan yleensä melkeen kaikki meikit ennen varsinaista postauksen tekemistä itelleni, tosin teen ne huolimattomasti ja nopeesti:D Ja joo, mun reisi oli järkevin paikka mihin keksin testata ton masumaalauksen..


Jee salkkarityyppejä!! Käytiin siis Nightmaren lehdistönäytöksessä ja Emppu halus Teron ja Saran kanssa kuvat:D Ja mun tädin mies siis hommas meidät sinne, oli aika random istua isossa elokuvasalissa muutaman toimittajan kanssa...


emppu nukkuu from Stella Sironen on Vimeo.

Mulla oli kerran tosi tylsää kun tuo nukku ja otin videon todisteeksi teille kaikille, jotka ette voi uskoa että se pystyy nukkumaan samalla kun meikkaan:D

Siinä se kai sitten oli:D Palataan ens viikolla kunnon postauksen kanssa! Ja iso kiitos vielä teille kaikille näistä kahdesta vuodesta<3

9 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Mun mamma aina sanoo, että nukkuminen on kuin laittais rahaa pankkiin. Eli Empulla ei ole mitään syytä huoleen :)

Rapu kirjoitti...

Ihana tää postaus, mainioita kuvia! :) Onnea blogisynttäreiden kunniaksi :---)

http://rapu-funnydays.blogspot.com/

stemi kirjoitti...

Elisa: No hyvä!:D
Rapu: Haha kiitos!

Sonja kirjoitti...

Kiva tää postaus! :))
Ja koska pakko niin se toimittaja on mun serkun/kummisedän vaimo :D

stemi kirjoitti...

Kiitos:) haha aijaa, siistiä:D

heli kirjoitti...

Ite löysin bloginne vasta vähän aikaa (todellakin ehkä pari viikkoa sitten) ja olen ihan innolla lueskellut vanhoja päivityksiänne ja inspiroitunut erilaisista meikeistä. Mietin vaan että millä saitte sanomalehden musteen siirtymään kasvoihin, nimittäin kaverin kanssa kuvaillaan hyvin useasti ja haluttais toteuttaa vähän jotain samanlaista kuin se teidän inspiraatio :)

http://sryfpr.blogspot.fi/

stemi kirjoitti...

Kiva että on löytynyt inspiraatiota:) Tosiaan painoin ihan vaan sanomalehdenpalasen ihoon kiinni ja painelin sitä kostutetulla meikkisienellä. Se paperi ei muuten saa liikkua yhtään, tai muuten kuvio/teksti menee aika sotkuseksi!

Anonyymi kirjoitti...

Teillä on niiin upea blogi!! Stella oot niin lahjakas :) Ja Tea tosi hyvä kuvaamaan & Emilia on älyttömän kaunis!! Rupesin tässä miettimään miten oot laittanut noi strassit (mitä onkaan :D) huuliin kiinni? Oliko niissä valmiina sellanen teippipinta vai liimasitko jollain, millä? Haluisin nimittäin itekin kokeilla ja oon jopa niin älyttömän mahtava tällasissa kosmetiikka ja kauneusjutuissa etten tiedä yhtään mitään:D Kiitos!!

stemi kirjoitti...

Voi kiitos<3 Mä liimaan niitä ihan ripsiliimalla, eli siis samalla mitä käytetään tekoripsien liimaamiseen:D Ois tietty jotain muitakin iholiimoja olemassa, mut ripsiliima on mun mielestä paras koska se kuivuu nopeesti ja on helppo ottaa pois iholta, tavallaan kuoriutuu pois tai lähtee jo strassin mukana:)