2013/01/03

Owl

Ennen kuin mä alan selittämään tästä meikistä niin mun on pakko kertoo yks juttu! Tänä aamuna tapahtu jotain aika ihmeellistä, me nimittäin oltiin elämämme ekassa HAASTATTELUSSA!! Mulle soitettiin Yle Oululta eilen kun olin vielä Helsingissä ja sieltä yks toimittaja kysyi että löytyiskö meiltä aikaa tämmöseen haastatteluun, jossa puhuttais tästä meiän blogista. Mä tietenki olin ihan ihmeissäni mutta siinä sitten sovittiin että tää Hanna-niminen toimittaja tulee meille seuraavana aamuna (eli tänään) ja hän äänittää tän haastattelun joka tulee huomenaamuna klo 9.20 radiosta YLE Oululta (taajuus 97.3). 9.20 tulee eka osa ja 9.30 jatkuu. Ja täältä pitäis löytyä linkki josta sen voi kuunnella vaikka ei asukkaan Oulussa:) Hanna sanoi myös kirjoittavansa jutun tosta, ni me laitetaan sit linkkiä kun se tulee!

Ja sit tää meikki! Mun kaveri Ester toi nää hauskat sulkaripset mulle Kanadasta kesällä, ja oon siitä asti suunnitellu tätä pöllömeikkiä:D Miten aina onnistunki suunnittelemaan näin pitkään, eihän tosta oo ku puol vuotta...

Pöllöjä mä sitten googlettelin ja testailin erilaisia kuvioita. Loppujen lopuks se tietysti meni siihen että unohdin kuviot ja sudin ruskeeta ja mustaa rasvaväriä minne sattuu:D Nojaa, ehkä pöllöjenki kuviot on vähän epämääräsiä. Alunperin ajattelin pitää huulimeikin tylsänä (nudepunaa tai ei mitään) mut sit Emppu alko valittaan siitä niin paljon etten jaksanu kuunnella ja laitoin sille mustat huulet:D Emppu nykyisin aina valittaa kun se ei saa huuliin mitään jännää, mulla kun on tapana pitää meikin painopiste silmissä. Mutta tällä kertaa oli hyvä että valitti, mun mielestä noi mustat huulet oli täydellinen piste iin päälle!

Joo ja mä taas esittelen teille mun mielettömiä kuvanmuokkaustaitoja (not) koska päätin muokata tolle oranssinkeltaiset silmät, joillaki pöllöilläkin on semmoset!

NIIN ja kuten varmaan huomaatte, nää kuvat on otettu luonnonvalossa!! Tehtiin se haastattelu niin aikasin, että just ja just ehdittiin tehdä meikki ja kuvaan ennen ku aurinko laski. En voi sanoin kuvailla, miten mahtavaa on vaan mennä ulos ja saada täydellisiä kuvia ilman joidenki lamppujen ja salaman kanssa säätämistä<3


Pohja: Maybelline BB-voide + MUS Cover All Mix + Grimas puuteri
Varjostus: MUS Smog
Luomivärinpohjustaja: Urban Decay Primer Potion
Luomivärit: Coastal Scents 252 Ultimate Palette, Grimasin ruskea, valkoinen ja musta rasvaväri
Kulmat: Viva La Diva Brow Trio + samaiset rasvavärit
Ripsari: Maybelline Colossal Volume Mascara waterproof
Kajaali: MAC Smolder
Huulipuna: random halpis Lontoosta
Tekoripset: ACO, Kanadasta

ps. Jotenki mulle tuli tästä mieleen Black Swan, joku pöllöversio vaan...:D

19 kommenttia:

anniemilia kirjoitti...

aivan sairaan siisti!!

Kaina kirjoitti...

Eikä mikä meikki! Wow, oon ihan hämmentynyt tuon upeudesta!

stemi kirjoitti...

anniemilia: Kiitos!
Kaina: Haha, kiitos!

E kirjoitti...

wow! aivan upee meikki! :D
Onnittelut haastattelusta :)

free-emmi.blogspot.fi

stemi kirjoitti...

Kiitos paljon:)

Rapu kirjoitti...

Aivan tajuttoman upea meikki!:) kuvat on ihan mielettömiä, samaten malli. Ootte mieletön tiimi!:) onnea vielä haastattelun johdosta!;)

Katri kirjoitti...

Upeeta!

stemi kirjoitti...

Rapu: Kiitos^^
Katri: kiitos paljon:)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva tällanen spessumpi meikki pitkästä aikaa! Hei näin meikkitoi/postaustoiveena ehdottaisin, että jataksitte Disneyn prinsessojen meikkejä! Täältä muistaakseni Lumikkia ja olisko joitais muitakin löytyykin jo :>

Kiidu kirjoitti...

Upee!Ja noi ripset sopii toho täydellisesti. :) Pitäisköhän itekkin testata jotain lintumeikkiä. Viime kerrasta onki jo aikaa ja se oli aivan karsee. xd

stemi kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos:) joo no kyllä me niitä prinsessoja tehtiin aika monta, voit vaikka kattoo tosta prinsessa-tagista sivupalkista! Mut kerro toki jos on vielä joku tietty prinsessameikki minkä haluisit nähdä:)
Kiidu: Kiitos!:) ja kokeile ihmeessä!

Anonyymi kirjoitti...

miten ootte tehny tuon bannerin? :D ja voitteko ottaa tuon "todista ettet ole robotti" kohdan tästä kysymyslootasta pois & ihana meikki!11

Anonyymi kirjoitti...

jos ens vuoden body paintingin teemaan saa mitenkään ujutettua lintuhahmoa, suosittelisin tän perusteella tekemään! todella siisti maskeeraus!

stemi kirjoitti...

Anonyymi 1: Tea teki ton bannerin Photofiltrellä! Ja me katellaan saisko sitä jotenki pois:D
Anonyymi 2: Haha, no kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

Teetkö stella ripsienpidennyksiä? pysyykö kauan ku ite teet? :)

Nunna kirjoitti...

Heiiii olis kyllä huippua jos voisitte tehä tässä lähiaikoina (ennen penkkareita) meikin Tim Burtonin versiosta irvikissasta,"Cheshire cat", niin siis se kissa Liisa ihmemaasta.. :p Olis tarkotus pukeutua penkkareissa siksi. Ihan kunnon virneet ja silmät ja kaikki niinku siinä leffassa. :)

stemi kirjoitti...

Anonyymi: No tein sillon joskus vuosi sitten ite, mut ne ei pysyny kovin hyvin eikä ollu luonnolliset:D
Nunna: Okeei no katotaan!:)

Laura kirjoitti...

Waaaauu aivan uskomattoman hieno meikki ! :)

stemi kirjoitti...

Kiitos^^