2012/11/23

Masumaalaus

Heissan pitkästä aikaa! Veny tuo tauko taas tarkoitettua pidempään, on ollu hirveenä kokeita ja kaiken maailman tyhmiä kouluprojekteja. Tänään kuitenki kerettiin tehdä postaus, tosin taas vähän erilaista kuin normaalisti:) 

Julia lisäs mut kaverikseen fb:ssä kesällä eikä mulla ollut mitään tietoa kuka hän on. Parin yhteisen kaverin ansiosta sitte ajattelin että no kyllä me varmaan jostain tunnetaan ja hyväksyin:D Pian sen jälkeen Julia laitto viestiä ja kyseli että oisko mulla kiinnostusta tehdä hänelle masumaalaus, eli raskaana olevan naisen mahan maalaus! Innostuin tottakai hirveenä ja nyt kun maha on jo kasvanut ni päätettiin tehdä tää. 

Pakko myöntää, että olin aluksi vähän hukassa idean kanssa. Julia oli antanut mulle täysin vapaat kädet ja tiesin, että vaikka kuinka yrittäisin selvitä pelkällä airbrushilla niin pakko mun olisi jotain käsin maalata. Kokovartalomaalauksia voi tehdä hyvinkin pelkällä airbrushilla jos maalaa jonkun hahmon, mutta kun kyseessä on suht. pieni alue maalaukselle niin yksityiskohtia pitää löytyä. Viime sunnuntai-iltana sitten päädyin siihen kaikista järkyttävimpään ja uskomattomimpaan ideaan, että maalaisin VAUVAN NAAMAN mahaan:D Järkyttävä siksi, että oon mielestäni aina ollu reippaasti keskivertoa huonompi piirtäjä, varsinkin mitä tulee esittäviin piirroksiin ja ihmisiin. Ehkä halusin haastaa itseni tai todistaa että kyllä musta on piirtäjäksi, en tiedä, olkoot, meni jo:D

Aikaa mulla tähän oli rajallisesti, noin 3 tuntia. Tarkotus oli tehdä joku meikki maalaukseen sopien mutta ei sit ehditty. Lopputulos ois voinu olla vielä vähän siistimpi ja hienompi, mutta kyllä mä ihan tyytyväinen oon:) Vaavi vois näyttää uskottavammalta ja terälehdet viimeistellymmiltä mutta vasta-alkavaks käsinmaalaajaks tää meni ihan jees! 


Muutamat teistä on kyselly multa airbrush ja bodypainting -aiheista postausta jossa siis käsittelisin aihetta vähän tarkemmin ja kerron mistä on hyvä aloittaa ym., niin onko teitä vielä?? Ilmoittautukaa! Luulen että se ei kovin monelle mikään hyödyllinen tai kiinnostava juttu ois, mutta jos teitä kiinnostuneita yli 5 löytyy niin enköhän mä sitten tee ;)

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Airbrush-juttu olis edelleen jees! :)

Kiidu kirjoitti...

Hih, hiukan söpö just! :D Ja ne airbrush jutut ois kyllä ihan jees. :)

stemi kirjoitti...

Anonyymi: Selvä:)
Kiidu: Kiitos!:D okei, katotaan:)

Anonyymi kirjoitti...

jooo bodypainting-postaus!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi apua, onpa upea nainen ja upea maalaus ! Hyvää työtä, ootte huippuja :)

Anonyymi kirjoitti...

Onpa kaunis - sekä malli että maalaus! Mitä tämä Julia itse tykkäsi maalauksesta?

ps. mustakin se bodypainting juttu olis tosi jees:)

stemi kirjoitti...

Anonyymi 1: Okei:)
Anonyymi 2: Kiitos paljon^^
Anonyymi 3: Kiitos ja kyllähän se tykkäs! Noniin enköhän mä nyt sen sit tee jos teitä nyt jo noin monta on:)

Cecilia H kirjoitti...

Aww, ihana äiti, ihana masu ja ihana maalaus! :)

http://guabk.blogspot.fi/

stemi kirjoitti...

Kiiitos:)

Anonyymi kirjoitti...

Kysy tolta Julialta mistä saa noin hyvin tukevia olkaimettomia rintsikoita!! T: Tissit roikkuu Helsingissä :D

stemi kirjoitti...

Hahah:D Siis ei nuo ollu olkaimettomat, ne olkaimet oli vaa tungettu ton topin alle:D ja h&m:ltä!