2012/08/20

Countdown




Beyoncen Countdown-musiikkivideon meikkiä (tai yhtä niistä) oon suunnitellut jo siitä asti, kun se video julkastiin mutta vasta nyt sain aikaseks:D meikin teko oli ehkä hirveintä ikinä ja vaikka ei ehkä supervaikeelta näytäkkään niin... no, se oli hankalaa! Ruskeet varjostukset näytti erikokoisilta ja toinen meni enemmän yläviistoon ja toinen suoraan, eyelineristä puhumattakaan.. Olin varmaan kamalin ja masentunein meikkaaja ikinä, ja olis ehkä syytä pyytää näin julkisesti anteeksi empulta. Anteeksi, kun jouduit kestään mua:D
Onneks turhautuminen ei kuitenkaan näy juuri yhtään lopputuloksessa ja korjasin kaiken aika hyvin. Rajaukset on täysin erilaiset kuin Beyoncella, mutta unohdetaan se...
Emppu muuten raivos mulle, kun laitoin sen kulmakarvat pystyyn:D:D se on semmonen kulmakarvanatsi.

Pohja: MUFE Face&body Foundation sävy 12 (airbrushilla) + MAC puuteri + MUS Cover All Mix
Aurinkopuuteri: MUA Bronzer (Lontoosta)
Poskipuna: MUA sävy 2
Kulmat: Viva La Diva Brow Trio + Lumene kulmavaha
Luomivärinpohjustaja: UDPP
Luomivärit: CS88, MUS Smog, MUFE #17
Kajaali: IsaDora Blonde Kajal
Eyeliner: MAC Fluidline Blacktrack
Ripsari: Maybelline Colossal Volume Express waterproof
Tekoripset: Seppälän ripsistä leikattu pari tupsua ulkonurkkiin
Huulipunat: random Salkkareiden studioilta saatu Mineralogien puna ja Lumenen kiiltopuna sävy 88 Haave Vain tms järkyttävä suomenkielinen nimi

Videohan oli siis tämä ja meikin, jonka yritin kopioida näkee parhaiten ehkä kohdasta 0:23:




ps. Älkää ihmetelkö, jos alan kiittelee teitä ihanista kommenteista vähän muilla kielillä kuin suomella.. Oon lopen kyllästynyt aina kirjoittamaan sen saman "kiitos!:)" :D

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

MEIKATKAA EMPPU MIEHEKSI!

stemi kirjoitti...

HAHAH:D hyvä idea!!1

Anonyymi kirjoitti...

ah beyonce on nii ihana ja countdown on nii ihana ja tää teijän meikkiki on nii ihana! :D

stemi kirjoitti...

grazie mille!:)

Anonyymi kirjoitti...

Vaaau.. Tää meikki on sitä, mitä oon aina etsinyt. Ja on paljon hienompi kuin Beyoncélla.

stemi kirjoitti...

ohoh no kiitos!