2012/07/10

Naimaluvalliset

Meillä kaikilla kolmella oli tosiaan rippileiri viime viikon ja sunnuntaina konfirmaatio, tässä parit sekalaiset kuvat sunnuntailta:) Suurin osa kuvista mun serkun tai Sonjan ottamia plus ryöstin jotain fbstä:D Meikkikuvia ei tullut otettua mut voin kertoo että peruslinjalla mentiin, kultaista ja ruskeeta silmiin mulle ja Empulle. Ainoo erikoinen oli mun strassikoru nilkassa, josta ei siitäkään tullut kuvaa:( Tealle en kerenny laittaa ku tekoripset koska raukka oli joutunu sairaalaan ilmeisesti käärmeenpureman  tai jonkun muun turpoamista ja kävelykyvyttömyyttä aiheuttavan asian takia! Aina nää tämmöset ajoittuu just näin:/ no mut kiva ripari ja juhlat oli kuitenki, kiitti kaikille!:)

ps. lahjoista sen verran, että ollaan kaikki tosi rikkaita nyt (:D) ja photobucket päätti ajoittaa toimimisensa just sunnuntaille, se oli kaikista lahjoista parhain:) kaikki uudet lukijat, menkää NYT tsekkaan vanhat postaukset!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten voitte olla samalla luokalla ja riparilla jos stella on 98?

stemi kirjoitti...

Koska oon hypänny 2. luokan yli ja sit pyysin lupaa mennä jo tänä vuonna riparille ku kaikki kaverit on 97:D

Jonna kirjoitti...

Onnea ripille pääsystä, nättejä ootte! :)

stemi kirjoitti...

kiitos Jonnalle!:)

Anonyymi kirjoitti...

Pyhän Tuomaan kirkko..? Mulla oli samassa konfirmaatio, 6 vuotta sitten :D Paljon onnea ripillepääsyn johdosta, jokaiselle kaunokaiselle! :) -Anna

stemi kirjoitti...

Juu siellä oli konffis:) kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

oisko mitenkään mahollista et voisitte kertoa kuka meikkaa ja kuka ottaa kuvat niin et tunnistan teidät noista kuvista? Tai hiustenväri tai jotain :) :D Mä rupesin vasta lukemaan tätä teidän blogia kun odotin että noi kaikki kuvat tulee esille, muuten ois aika raivostuttavaa! Ois tosiaan kiva tietää kuka on kameran takana ja kuka meikkailee :)

stemi kirjoitti...

No tuossa toisiks viimesessä kuvassa Tea eli meidän kuvaaja on vasemmalla, minä eli Stella, meikkaaja ja tekstien kirjottaja olen keskellä ja sit Emppu tietty oikeella, sen varmaan tunnistitkin:D

Anonyymi kirjoitti...

jes kiiitos! :) kauniita ootte kaikki!