2012/01/12

Happy Birthday Cotton Candy Clouds!

Tiedättekö te mikä meidän tavoite oli vuoden 2011 loppuun mennessä? Saada 20 lukijaa. Ja teitä on 134. 
Nojoo, ei rekisteröitynyttä mut kuitenkin.

Tässä postauksessa ei ole mitään ideaa. Paitsi tietenkin näyttää teille minkälaisia me oikeesti ollaan...
Vuoden 2011 (ok muutama tänki vuoden puolelta) varrelta nämä kaikki kuvat, postaus sisältää yleistä sekoilua ja muutaman julkaisemattoman meikkileikin... Nauttikaa. 

//jos tää ei näytä koko postausta, niin painakaa siitä "Lisätietoja>>" -nappulasta mikä on tuolla alhaalla. en nyt tiiä tuliko liian pitkä postaus vai miksi tuo tekee noin:D

ruma haava

hamsteri olen









varmaan 80% täällä nähdyistä meikeistä oon tehny tuo aamutakki päällä. ihan oikeesti, mulla on pakkomielle pitää sitä aina ku meikkaan:D 


oon joutunu meikkaamaan emppua mm. niin, että se puolinukkuu lattialla.. ja kun se on koneella. tässä kuvassa asiat on vielä kuitenkin niinkin hyvin, että emppu katto telkkaria:D tietenkin jos menin vähääkään sen telkkarin eteen niin sain kuulla kunniani...
 tässä emppu nukku.
nuo kaks osti mulle "maailman ihanin äiti"-mukin ja mun äidille "maailman ihanin isoäiti"-mukin:D 
niin kumpi olikaan emppu ja kumpi tara? ne näyttää ihan samalta


ensimmäiset airbrush-kokeilut ikinä.. 
emppu on tykänny meikata mua useampaankin otteeseen:D
avatar ja taas se aamutakki..
vanhennus
ja empun meikkailut part 2. vihreet kulmakarvat<3

emppu innostu ja stella esitteli hänen iskänsä ostamaa escada hajuvettä joka oli vielä stokkan paperilapussa.


 ylemmät kuvat stellan synttäreiltä joita hiottii empun ja laukin kans varmaa kuukaus. meikit vaihtu ton illan aikana parii otteeseen. iltaan sisälty mm. puheluja fazerille ja laulava pitsantuoja

tässä meitä koulun penkillä.

emppu ja minä (tea) ollaa aina syömässä ku mahollista. yleensä emppu kävelee stellan luokse sisään ja huutaa "PÄIVIIII ONKO RUOKAA" stellalla on vähä erikoisia ruokatottumuksia mm. ylenpalttinen ketsupin läträys (yhtee ranskiksee saattaa hesessä mennä yks kokonainen ketsuppikuppi) ja grillimausteen raakana syöminen.


Kiitos aivan kamalasti kaikille meidän lukijoille, ilman teitä tätä blogia ei olis;) kuten sanoinkin, teitä on jo aivan uskomattoman paljon! Huomenna tulee yks meikkipostaus:)

ps. joo, mä (stella) kirjotin noista kuvateksteistä osan ja tea osan, mut etteköhän te osaa päätellä mikä on kenenkin kirjottama:D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa :D Vähänkö hauska postaus!

stemi kirjoitti...

haha, kiva ku tykkäsit!:D