2011/12/09

Voitto!

Osallistuttiin siis vähän aikaa sitten Maanon meikkauskisaan, ja voittohan sieltä tuli kotiin^^ jeee!!

Ideana kilpailussa oli siis se, että Maanon tekemä meikki piti kopioida mahdollisimman tarkasti. Sarjoja oli 2, eli Kokeneempi meikkaaja ja Aloittelija, itse osallistuin tuohon Aloittelija-sarjaan:D
Kaikkien osallistuneiden kuvat julkistettiin viikko sitten ja siitä lähtien oon päivittäny Maanon blogia väh. 5 kertaa päivässä:D Eilen sitten Tea soitti mulle kun olin reeneissä ja sain kuulla tämän uutisen:)
En nyt sitten tiiä että voitinko ton Aloittelija-sarjan vai valitsiko Maano vaan kaikkien joukosta 2 parasta, mutta ei kai sillä niin väliä:) ja jos haluatte tietää että mitä me saadaan palkinnoksi niin tsekatkaapa tää video;) ja joo ollaan siis päätetty jotenkin jakaa nuo palkinnot, koska esim. mä en tee mitään ruskeella kynsilakalla ja Paul Frank -huulirasvalla, mutta noi luomivärit mun on PAKKO saada<3






Pohja: MUFE Face&Body sävy 20, MAC puuteri, MUS Cover All Mix
Varjostus: MUFE #92
Luomivärit: MUFE #92 ja #302, CS88, CS turkoosi ja violetti Mica, Maybellinen valkoinen helmiäisluomiväri, vähän CS:n hopeeta glitteriä
Eyeliner: Gosh Extreme Art Liner, turkoosi sävy
Strassit: Laukilta
Ripsari: L'Oreal Million Lashes
Huulet: CS Amethyst Mica

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi meikki on tosi hieno!

Lagaako mun kone vai miksi löydän Denshi Jishon pienen vihreän kuvan bloginne otsikon vierestä, havainnollistava kuvatus:
http://i39.tinypic.com/9uqjc9.png
ò___ò

Olen Antti-Anonyymi koska blogger poisti oikeuteni kommentoida mihinkään blogiin(edes omaan) tunnuksellani. Jätän linkin http://starberrylipgloss.blogspot.com/ merkiksi itsestäni, nyt varmaan tunnistatte. :D

stemi kirjoitti...

No en nyt kyllä keksi muuta selitystä kuin se lagaaminen, mulla ainakin näkyy vaan se tavallinen bloggerin merkki tuossa kohdassa :o ja hei kiva että säkin eksyit tänne meidän blogiin, totta kai tunnistin sut heti^^

Anonyymi kirjoitti...

Hnngh tämä Jishon tunnus ei lähde pois millään :|

Mutta joo, oon lukenu tätä blogia jo jonku aikaa :P

Anonyymi kirjoitti...

tosi hiano! :o
Nii siis missä se video on?:D oon sokia

stemi kirjoitti...

kiitos:) siis paina siitä kohtaa missä lukee "tää", pitäis löytyä linkki:D