2011/12/30

Kynsiä...

Varoitus heti alkuun: tämä on suoraan sanottuna täytepostaus.

Mä en voi sanoin kuvailla kuinka hankala meidän on aina löytää sopivaa aikaa postauksen tekoon, edes lomalla. Aina joku on a) kipeä b) reissussa tai c) muita kiireitä... No, itepähän ollaan tehty tää näin vaikeeks kun meitä on 3:D mutta siis joo, meille on tullut paljon kommenttia siitä että postaustahti on huono, ja kyllä, myönnetään se itsekin. Tilanne nyt on kuitenkin taas tämä että Emppu ei oo Oulussa ja kohta meille tulee Belgiasta asti vieraita uudeksvuodeks niin sillonkaan en ehi meikkailee.. niinku aina, ollaan tästä tosi tosi pahoillamme, ja ainakin mulla on meidän postaustahdista 24/7 huono omatunto. Mun mielestä kuitenkin tästä blogijutusta ei sais tulla liian vakavaa, eikä semmosta mistä kaikille meille tulis vaan lisää stressiä.

Vaikka mä oon toiminu vähän jokapaikanhöylänä, eli kuvaillu omalla ja Tean kameralla ja ollu mallina joissakin postauksissa, en halua enää tehdä niin juuri ollenkaan. Ihan vain periaatteen vuoksi:) Tiedän että se ei ehkä merkitse teille niin paljon, onko ne meikit mun vai Empun naamassa, mutta meille se on tärkeää. Ja en mä nyt tässä mitään verivalaa ala tekemään, kyllä mä varmasti tuun olemaan mallina vielä joissakin postauksissa ja kuvailemaankin ehkä joudun, mutta vähentää aion niitä kyllä paljon. Täähän vois olla tavallaan meidän blogin uudenvuodenlupaus: Kaikki me 3 keskitytään niihin omiin hommiimme ja siten saadaan tänne laadukkaampia kuvia:) Ja voitais myös samalla luvata että tämä uudistus ei tule huonontamaan jo entistään huonoa postaustahtia:D

No se siitä ja nyt niihin kynsiin! Mä en mielestäni oo mikään hyvä kynsien laittaja, mutta silti mä tykkään kaikkee väsätä ja nyt jopa laittaa kuvia niistä tänne... Kyllä mä oon selkeesti enemmän meikki- kuin kynsi-ihminen:D Eniveis, tässä näitä:


Nämä kynnet mulla on itse asiassa nyt:D Hopea lakka Golden Rosen semmonen metallilakka ja Konad-laatta m60, sekä lakka että laatta Laukin..


Miks en saa tätä kuvaa kääntymään?:/ no kuitenkin, sininen lakka Dependin 252, musta joku random halpis ja kultaset koristeet on semmosia millä koristellaan joulukortteja:D Nää kynnet tein joulujuhlaa varten, eli samoja värejä kuin meikissä ja vaatteissa (alempi postaus).


Tän turkoosin lakan ostin Empulle joululahjaks, eli Wet'n'Wildin Caribbean Frost. Konad-laatta m25.

Tääkään ei käänny.. ompa muuten suttunen jälki:D sain jostain päähäni että tiikereissähän on varmaan valkosta ja siitä lähti tämä operaatio med vanha kuiva maybellinen valkonen lakka ja hammastikku.. oranssi on Wet'n'Wildin Sunny Side Up ja Konad-laatta m57.

Marmorointi part 1. Tän kanssa meni muuten hermot ja pahasti. Lakat OPIn Pink Before You Leap, Artdecon 155 ja L'Orealin Resist&Shine joku.

Liukuvärjäystä ja kukkia. Yves Rocherin pari lakkaa ja sit kai Rimmelin Lasting Finish sävy 275 Electric. Violetti Wild and Crazyn joku violetti tai sitten Dependin tummanvioletti, en nyt muista:D Konad-laatta m57.

No tärähti vähän... Sekä pinkki että oranssi Maybellinen niitä Colorama-lakkoja (empun) ja koristeet joulukorttikoristeita:D

Tässä käytin mun rakkauspulvereita eli Coastal Scentsin Micoja, sävyinä Duocrome BG 826C ja Paradise Sea Green. Väritön lakka kai Dependin. Konad-laatta m25.
 Marmorointi part 2. Tässä alla Rimmelin Lasting Finish ja sävynä Lemon Drop, päällä Dependin 35, marmorointikuvioissa kai Wet'n'Wildin Sunny Side Up.

No tää oli semmonen sivuliukuvärjäysyritys, ihan omasta päästä taas vaihteeks:D Keltanen Rimmelin Sunshine, tumma violetti Dependin, vaaleampi taas CS:n Amethyst Mica. Konad-laatta m25.

Toinen sivuliukuvärjäys:D violetit samat kuin ylemmässä ja kultanen joku random minkä Laukki toi mulle Kyprokselta.

Alla Rimmelin Lemon Drop, päällä Dependin 35, musta Konad-lakka, hopea CS:n Tinsle Glitter, Konad-laatta m57, strassit Sinooperista.

Noniin ei kai mulla muuta, hyvää uutta vuotta vaan kaikille;)

ps. musta tuntuu että sekotin Wet'n'Wildin ja Wild and Crazyn tossa ainakin kerran:D

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miten teet noita marmorointi kynsiä?:)

stemi kirjoitti...

No sillee jännästi vedellä ja kynsilakoilla:D se on vähän hankala selittää mut blogit ja youtube on kyllä pullollaan ohjeita siihen:) tän avulla ite opettelin: http://beautybabesworld.blogspot.com/2009/02/kynsien-koristelu-tutorial.html