2011/08/31

Oudot väriyhdistelmät part. miljoona



Onko mahdollista että 13-vuotiaalla on ryppyjä?! kattokaa nyt noita silmänalusia....

No ei noita ihme väriyhdistelmiä nyt täällä blogissa oo niin paljoo näkyny, mutta ette ehkä halua tietää mitä kaikkia oon ihan muuten vaan kokeillu:D Ja tästä oranssi-violetti-turkoosi-combosta on pakko sanoo että toimii ja hyvin:) Idea tuli yhestä mekosta, jossa oli vähän kaikenlaisia kuvioita ja kahta eri turkoosin sävyä, fuksiaa, siniviolettia, oranssia, valkoista ja mustaa, ja tän meikin oon tehny just niin monta kertaa kun oon sitä mekkoa pitäny:D Nii ja tässä vaiheessa meikki oli jo vähän levinny ku olin tehny sen jotain 7 tuntii ennen kuvien ottamista.. Pohjustus UDPP, luomivärit MSCHIC Bright Orange, MUFE #92, CS88-paletti, alarajaus MAC Eye Kohl sävy Smolder, eyeliner MAC Fluidline sävy Blacktrack ja ripsari Maybellinen Lash Stiletto.

4 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

Kuinka hienon näkoinen :o! love your blog :)!

check it out
xoxo-rose.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

heei blogia EI TAASKAAN (!) ole päivitetty piiiiiiitkään aikaa! :( asd mä kyl oon nyt vähän pettyny!


p.s. tylsiä aiheita ennen blogi oli mielen kiintoinen
p.p.s. sori ku angstaa ...

stemi kirjoitti...

Roosa: kiitos:)
Anonyymi: ööö, mun mielestä 1 päivä ei oo mikään kovin pitkä postaustauko? vai etkö huomaa tän jälkeisiä neljää postausta?

Anonyymi kirjoitti...

sori hei sikana tosta! mun kone ei näyttäny nuit postauksia :) mut tosi kiva tää on ny:))))))))))))