2011/06/11

Info

Stella:

Joo-o, tän blogin kanssa on nyt ollu pieniä vastoinkäymisiä tässä lähiaikoina, että ajattelimpa tulla ilmottaan miksi postauksia ei kuulu.

- ensinnäkin Tean kamera on rikki, koska siihen kaatu teetä (mahtavaa eikö), ja Tea itse on nyt Sodankylässä mummolassa eikä pääse julkasemaan postauksia, jotka on jo luonnoksina (ja mulla ei siis oo niitä kuvia). Se kamera on nyt huollossa mut kunnon kuvia täällä tullaan näkemään aikasintaan viikon päästä.

- oon ottanu mun kameralla muutamia videoita, mutta "niiden lataamisessa tapahtui virhe". We all love Blogger. Ja nyt niitä videoita ei enää voi julkasta, koska ne ei oo tavallaan ajankohtasia:D

- ne Demin ja Oriflamen järjestämät kisat meni multa sivu suun, koska luulin että niihin voi osallistua vielä 9.6, mut viimeinen ilmottautumispäivä oli kai sitten 8.6. Jes. Toi ei nyt liittyny oikeestaa meijä blogiin, mut silti.

- sitä päättäripostausta ei tuu, vaikka lupasin, koska Tean kamera oli jo sillon rikki ja ei saatu kunnon kuvia meikeistä joita tein. Mun ei ehkä pitäis luvata mitään postauksia enää, koska kuitenki tulee joku este:D Mut siis sillon kun kirjotin tänne sen, että se postaus tulee, niin Tean kamera oli vielä ihan kunnossa.

- lähen joskus juhannusviikolla Keski-Suomeen mökille, ja oon siellä loppuloman. Meillä ei oo vielä mitään hajua, miten saadaan tehtyä sitten postauksia, mut kyl me jotain keksitään, voinhan tehä sielä meikkejä ja kuvata niitä mun ihanalla tosi laadukkaalla kameralla... No mut se on ainaki varmaa että sielä tuun meikkaileen paljon, kun eihä sielä voi juuri muuta tehä kun uida ja ottaa aurinkoo (ei sähköjä, lähin kauppa kai 15 km päässä jne.).

Jos en saa ladattua niitä videoita, niin täällä tulee tosiaan olemaan hiljasta vielä viikon ajan:( Mut eihän tässä kaikki asiat nyt noin huonosti oo, onhan tässä muutama hyväkin uutinen:) loppukevennykset :D

- SAIN AIRBRUSH-ASEET!! hehehe, bodypainting SM here I come!

- täällä on aivan tajuttoman lämmin! Ollaan Empun kans oltu melkee joka päivä Nallikarissa uimassa ja ottamassa aurinkoo, ja nyt ollaan molemmat aika papuja:D

- me mennään todennäkösesti Helsinkii yhdessä kaikki kolme, jos kaikki majotussysteemit yms. jutut saadaan selvitettyä! Aijai, sieltä lähtee kyllä Kryolania, Inglotia, MACiä, MUFEa ja MUSia mukaan aika paljon:D apua, pitää alkaa säästämään...

- ainii, kesäloma alko:D Mun ka tais olla 9,3, Enpun 8,7 ja Tean 7.1 :) ainii ja sain jonku kirjastipendin, Ally Condien Tarkoitettu. Se mekko mikä sillä tytöllä on siinä kannessa, on just samanlaine ja samanvärinen ku mun päättärimekko:D

- oon vähän innostunu kynsijutuista:D tällä hetkellä mun kynnet näyttää tältä:


Kynsissä on Rimmelin sitruunalta tuoksuva 058 Lemon Drop, 280 Sunrise ja 265 Pop! sekä Wet'n'Wildin E405 Sunny Side Up. Päällä on ihan kevyesti jotain Kyproslaista kultasta koristelakkaa, ja musta on Konadin lakka. Ja tuo kukka on semmonen hiuskoriste h&m:ltä. Ton liukuvärjäyksen oon oppinut täältä: http://elamanvaripisaroita.blogspot.com/2011/05/mun-eka-videoo.html ja kiitos kuuluu siis sinne! Ja ei, tästä blogista ei oo tulossa kynsiblogi...

- oon pitäny nyt kesäloman joka päivä tekoripsiä, koska mun omat ripset on niiiiiin lyhyet, enkä saa ripsenpidennyksiä:( Jotku on ihmetelly miten jaksan laittaa ne joka päivä mut ei se oo mulle ongelma:D en nyt tiiä että onko tuo sillee mikään hyvä uutinen, mut kuitenki:D




Noniin, ei mulla muuta tällä kertaa, thanks for your patience ja hyvää kesää:)

4 kommenttia:

norppa kirjoitti...

heipsan, mainittit että oot saanu airbrush-vermeet. Ootko mistä ne hankkinu/saanu kun itekki olisin kovin halukas jostain hankkimaan semmoset. :)

stemi kirjoitti...

No tuolloin mulla oli jotku tosi halpikset olikohan Motonetistä, mut ne ei kestäny juuri mitään ja teho oli surkea... Nyt oon hommannut uudet ja huomattavasti paremmat aseet, eli Badgerin 360-7 kynäruisku ja Sparmaxin kompressori. Molempia löytyy mm. Temperan nettikaupasta, mutta itse hankin kynäruiskun jostain kalastusnettikaupasta, kun oli halvempi siellä:D jos en ihan erehdy ni tais olla samfishing.fi:)

norppa kirjoitti...

entä mistä sitten hankit maalit vartalomaalaukseen? oisko sulla mahdollisuutta tehä bodypaintingjutuista jotain postausta? oon kyllä nuo sun aikasemmat lukenu mut mitä tekisit nyt erilailla ja onko sulla jotain vihjeitä aloittelijoille? :D

stemi kirjoitti...

Nojoo, miksei:) kahden viikon päästähän on taas bodypaintingin sm-kisat, johon osallistun ni sieltä tulee ainaki postaus, mutta voisinhan mä tehä myös jonkun 'ohjepostauksen' :D ja niin, maaleja tilaan netistä tai ostan Helsingistä Peruukkiliike H. Kuokkaselta, joka on ainoa paikka Suomessa joka Kryolanin Airbrush-maaleja myy:)