2011/04/25

M·A·C

MAC JA NIITTEN SIVELTIMET. AAMEN.
217 ja 209 ostin Helsingin Stockalta ja oon enemmän ku tyytyväinen. 217 on siis häivytyssivellin, pehmeä ja ihan vaan yksinkertasesti täydellinen. Emppu vihas sitä mun edellistä häivytyssivellintä, ku se oli kuulemma niin kova ja karhee. No tää ei. 209 on eyeliner-sivellin ja synteettistä materiaalia. Mun vanha CS:n rajaussuti oli sinänsä hyvä, mut siitä rupes lähtee niitä karvoja ja sojottaa vähä minne sattuu. En osais ees kuvitella, että tästä lähtis mitään, sen verran jämäkkä on. Kyllä laadun vaan tunnistaa!:D ja ostinhan mää muutakin, Fluidlinerin, sävyn Blacktrack, eli sen perusmustan geelilinerin. Ostin sen ihan vaan koska vanha Maybellinen alkaa lähestyä loppuaan, mutta on tääki jossain määrin parempi. Purkki menee tiukemmin kiinni, eikä aine pääse siten kuivumaan herkästi, kun se Maybellinen versiossa ei menny kunnolla kiinni. En oo ihan varma tästä, mutta musta tuntuu että Maybellinen liner "liimas" niitä siveltimen karvoja yhteen, ja teki sudista kovan, ja se piti pestä joka käytön jälkeen. Fluidliner ei tee samaa. Sitten ostin vielä läpinäkyvän puuterin, mikä siis vaan tekee ihosta matan, eikä muuta väriä. Sekin on tosi hyvä, ja seuraavaks ois hankinnassa huulipuna sävyltään Ravishing, jos sen saa kohta tilattua tänne Ouluun. Niin, ja nyt ku oon valittanu kosmetiikkamyyjistä, ni pitää sanoo että Stockan macin pisteen myyjät oli tosi kivoja! Jakso aina auttaa ja ettiä mulle kaikkee, ja anto kaiken lisäks myös katella rauhassa:)

Ei kommentteja: