2011/04/08

Diamonds.


Timantteja(siis ihan aitoja:D) ja jotain vihreetä luomiväriä tungin silmään ja oon aika tyytyväinen:) olin tehny aikasemmi tommosen violetin, mut sitte päätettiin että vihree on raikkaampi ja kivempi. Vihreet on 88-paletista ja "timantit" jotku ikivanhat Sinooperin strassit:D joskus kauan sitten tarvitsin niitä joihinki kynsijuttuihin ja nyt olin niin mielissäni ku löysin ne!:) ripsissäkin oli sopivasti samanlaisia strasseja, niin ne sopi oikeen hyvin! Jos muuten ihmettelette, mikä tuo pallo/helmi mun silmän ulkonurkassa ripsirajassa on, niin se on sitten SILMÄRAKKULA. Se ei oo kipee eikä haittaa mitään muuta kuin meikkaamista..:( Sen pitäs lähtä pois itestään aika piakkoin, koska se on ollu mulla jo 2kk, ja yleensä laskeutuu 2-3kk sisällä. En nyt oikeen osaa kertoo tästä meikistä mitään, mutta jooo:DD

1 kommentti:

Miia kirjoitti...

tosi upee silmämeikki!